5 de maig 2011

MAGDALENES INTEGRALS AMB LLAVORS DE SèSAM NEGRES


A casa mai no ens pot faltar una magdalena, sobretot si són integrals, ens agraden a tots. Amb sèsam, mel, taronja, xocolata … qualsevol gust es bo per acompanyar un iogurt o be un bon cafè amb llet.





     INGREDIENTS (aprox. 16/18 unitats):

250 g de farina integral
15 g de llevat en pols
100 g de mel
80 g de sucre de canya integral
3 ous grans
85 ml de oli de gira-sol
125 ml de iogurt natural
Un polsim de canyella
5g de llavors de sèsam negres



ELABORACIÓ :


Posem el forn a escalfar a 200ºC.
En un bol ampli batem els ous fins que escumegin lleugerament, afegim el sucre, a continuació s’hi afegeix el iogurt, la mel, l’oli de gira-sol i les llavors de sèsam, deixant-n’he un polsim per decorar. Ho barregem bé.
A part, tamisa la farina amb el llevat i la canyella. Afegim lentament aquesta barreja amb el preparat anterior. ( Amb dues o tres vegades)
Deixa reposar uns 20 minuts.
Omplim ¾ parts els motlles de silicona o les càpsules de paper, afegim per damunt un polsim de llavors de sèsam i un ultim de sucre.
Enfornem a 180ºC durant 10-15 minuts, o bé fins que s’hagin daurat






5 comentaris:

  1. Hola Cristina! Que contenca estic, veig que t' has animat a fer un bloc de cuina, segur que tindràs molt d' èxit!.
    Començes amb unes magdalenes boníssimes, segur que fetes a casa són inmillorables, jo no n' he fet mai d' integrals a veure si m' animo i faig servir la teva recepta!

    ResponElimina
  2. Hola Anna!! Oooooh, tas avançat!! Volia enviar-t'he un correu per explicar-t'ho, així en feies un cop d'ull i també una bona critica. Ara està molt buit, però mica en mica... Aquesta setmana ja e nat fent cosetes i aquí em quedaran ben desades. :)
    Gracies per comentar!! Muackk

    ResponElimina
  3. Hola Cristina, gràcies pel teu comentari al nostre blog. Benvinguda a la blogosfera gastronòmica. Nosaltres hi som des de finals de l'any passat. Aquestes magdalenes m'han agradat molt. Tinc ganes de fer coses amb farina integral, aquest cap de setmana les faré. Petons!

    ResponElimina
  4. hola, cristina!
    estic encantat d'haver trobat aquest bloc tan nou i ser dels primers que et visiten, i encara més vivint tan aprop com vivim (jo sóc de castellterçol).
    molta sort amb aquesta experiència, que estic segur que la tindràs, i moltes gràcies per tenir-ne en la llista de blocs recomanats.
    fins aviat!

    ResponElimina
  5. Hola cotó... Gràcies per l'arribada!! Em va cridar molt l'atenció el teu blogg, també sóc una gran seguidora de la Riera, i la veritat ja m'agradaria veure en Sergi si es capaç d'emplatar uns Filets de roger amb tant de glamour com vosaltres. :)
    Hola veí!! Moltes gràcies, m'ha fet molta il•lusió veure aquests primers comentaris. De moment experiència poca, però ganes e il•lusió nu m'en falten... I convençuda que amb els vostres bloggs n'apendre molt
    1 petonas

    ResponElimina